📖 Röda Tråden

Sponsorer och Partners

Håbo FF har ett aktivt samarbete med ett antal företag inom och utanför Bålsta, eller”samarbeten med partners” som vi gärna kallar det. Grunden för samarbetet med våra partners är att det ska finnas ett utbyte både för oss som förening, men även för våra partners. Målsättningen med arbetet är att skapa långsiktiga relationer med företag där vi även har en ömsesidig värdegrund.

Föreningspartners

Under föreningspartners räknas samtliga samarbeten med företag som syns i samband med föreningen generellt samt i samband med Herr-, Dam- och Juniorlag. Detta berör både matchställ, hemmaarena, olika event osv.

Hanteringen av föreningspartners sköter en sponsoransvarig person i Håbo FF. Vill du som företagare bli en föreningspartner kontaktar ni lättast vårt kansli@haboff.se för vidarebefordran till rätt person.

Lagpartners

Utöver föreningspartners har varje lag samarbeten, med företag, till sina respektive lag. Föreningen har valt att särskilja på de två, då lagpartners ofta har en personlig anknytning till ett specifikt lag och arbetar direkt med ansvariga för laget exempelvis tränare, lagledare osv. Om man trots detta inte har en kontaktperson men önskar komma i kontakt med ett lag, tveka inte att hör av er till Håbos kansli så kan kanslisten förmedla kontakten vidare. Lagpartners syns ofta i samband med matchställ, cuper, event och träningskläder.

Fotbollens spela, lek och lär
💗 Stöd Håbo FF
Våra stolta huvudsponsorer
Stöd våra sponsorer som stödjer oss!
Välkommen Nästa